Lue keskustelun säännöt.
Olarin kirppis vai Täydenkuun kirppis?
21.10.2010 |
Olen tänään liikkeellä Olarin suunnalla ja ajattelin käydä tsekkaamassa jomman kumman. Kumpi on parempi? Lastenvaatteita lähinnä etsin. Ovatko minkäkokoisia ja millainen tarjonta verrattuna esim. Mankkaan Akseli-kirppikseen?
Kommentit (2)
Olarin kirppis on ihan ok, se toinen on niin pieni etten oikeastaan koskaan jaksa siellä edes käydä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kirppis on paljon isompi. Mutta viimeksi kun kävin niin taisin löytää parempia sieltä Täydenkuun kirppikseltä, eli taitaa olla vaan tuurista kiinni.
Mankkaan Akselissa en ole käynytkään.