Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia teneriffasta tammikuussa?

Vierailija
28.10.2010 |

ja muutenkin, minkälainen paikka, onko hyvä biletykseen ym?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

americasissa ainakin on paljon baareja yms. joten jos biletystä kaipaat niin sinne kannattanee mennä.

Vierailija
2/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on myös auringonottokelejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaan nyt inglesiin jossa kaverini olivat töissä ja sanoivat että kyllä sen talvikuukauden tulon huomaa. Itse olin marras-joulukuun vaihteessa siellä ja päivälä oli harvoin paljoakaan päälle 20.



Vierailija
4/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohde esittely. Sieltä löytyy sääennusteet yms.

Vierailija
5/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan sadekuurojakin, puolipilvistä tai pilvistä.



Puerto de la Cruz on aivan ihana paikka, mutta siellä toisaalta sataa vielä todennäköisemmin. Teneriffa on Kanarian saarista ykkönen ;)

Vierailija
6/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa varmemmin siellä eteläpäässä eli Americanos jne... Puerto de la Cruz on tunnelmaltaan "aidompi", mutta säiden suhteen huonompi vaihtoehto. Kahdenkympin korvilla ne tammikuun lämpötilat tapaavat olla.