Lue keskustelun säännöt.
Lindex-nettikauppa, ärsytys
21.06.2010 |
Tilasin lindexiltä, kun mainostavat sivuillaan että nyt tilaus toimituskuluitta kun tilaat vähintään 40 eurolla.
Kyllä tosiaan tilaus ylitti yli 40e.
Vast s.postist kun katoin tilausvahvistuksen, huomasin että ottihan ne kaikki toimituskulut :(
4e+2e.
Huijaaks ne vaa :O
No toivattavast nyt ees sit sais ne mitä on tilattu >:
Kommentit (2)
ja kummallakaan kerralla EI mennyt toimitus- ja postikuluja. Valita, älä maksa niitä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kummallakaan kerralla EI mennyt toimitus- ja postikuluja. Valita, älä maksa niitä!