Lue keskustelun säännöt.
miten kauan on hormonit sekaisin synnytyksen ja imetyksen jälkeen?
04.06.2010 |
nyt meinaan alkaa jo mennä hermot kun yks kaks saan itkukohtauksia, raskaana en voi olla ja menkatkin tulee normaalisti... ja muutenkin jotenkin olen hirveän tuomitseva itseäni kohtaan...
Kommentit (2)
enkä ole imettänyt kuuteen kuukauteen... joten aika outoa..
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi mennä muutamat kuukautiset.Kokeilepa luontaistuotetta nimeltä mäkikuisma.Itselläni se auttoi.Otin alussa yhden ja lopulta kolme tai kaksi kertaa päivässä.Mutta silloin ei saa syödä muita lääkkeitä,kun tuota syö,eikä tosiaan imettää.