Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on suhteesi uskontoon? Liity kirkkoon tai eroa kirkosta!
04.04.2010 |
Miksi kuulua kirkkoon?
http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/2F9A1887DA65EA01C225706600456FCC?Open…
Miksi erota kirkosta?
http://www.eroakirkosta.fi/eroakirkosta/miksiero
Kommentit (3)
ja erosin kirkosta. Hyvä päätös. Napanuora taisi viimein katketa viimeistä säiettä myöten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun mielestä johonkin yhdistykseen kuuluminen vaatii perusteet, eikä se, että ei kuulu johonkin yhdistykseen. Näin ollen se, että joku eroaa yhdistyksestä, johon on pakkoliitetty lapsena, ei vaadi sen kummempia perusteluita.
Alue: Aihe vapaa
Olen nuori, onnellinen nainen ja iloinen ortodoksisen seurakunnan jäsen. Siinä yhteisössä on hyvä olla.