Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko para-tabsia (parasetamolia) syödä raskaana?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muita särkylääkkeitä ei juuri kannatakaan ilman lääkärin määräystä raskausaikana käyttää. Parasetamol on turvallinen lääke, kun noudatetaan ohjeistettuja annoksia.
Muita särkylääkkeitä ei juuri kannatakaan ilman lääkärin määräystä raskausaikana käyttää. Parasetamol on turvallinen lääke, kun noudatetaan ohjeistettuja annoksia.
myös raskaana. Mutta ei jatkuvana. Vain viimeisen kolmanneksen aikana ei tulisi ottaa yhtään. Tietysti parasetamol on kaikista turvallisin raskaana ollessa ja imettäessä. Ja onhan se kaikista vatsa ystävällisinkin.
Alue: Aihe vapaa
syödä melko huoletta.