Lue keskustelun säännöt.
Onko kaupat tänään normaalisti auki?
Kommentit (3)
tänään menevät jo klo 18 kiinni!
Älkää nyt kiusatko tietämättömiä.
Ja huomenna ei ollenkaan auki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaupat eivät enää koskaan aukea. Kun katselin ihmisten ostoskärryjä.
kaupat ovat huomennakin vielä auki vähän aikaa.