Lue keskustelun säännöt.
Kyllä on tyrkky toi ex-BB Henna!!!
01.11.2009 |
Joka ikinen kerta istuvat BB-Anttinsa kanssa tuolla talk shown eturivissä. Eipä tuolla juuri muita vanhoja asukkaita ole näkynyt, joku satunnaisesti kerran käynyt. Mutta mitäpä sitä muutakaan, kun elanto on kiinni julkisuudesta... säälittävää!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla