Lue keskustelun säännöt.
Miksi mahasta kuuluu NAPSAHTELUA, kun vauva liikkuu? :o
Kommentit (8)
Näin terkka sanoi mulle raskausaikana. Vauski puljasi ja potki kylkiluita vasten : )
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla naksui ja tutuilla kans. Ne on vauvan nivelet tms., ei ole vaarallista.
kunnes odotin neljättä lastamme. Aika usein potkujen seurana kuuluin napsahdus, ja vauvalla on melko naksuvaiset nivelet, samaa ei ole ollut siis muilla lapsilla :)
On vaan hassua kuulla sikiö jo ennen syntymää!
ei siis mikään tömähdys tai kolahdus.
Ehkä ne sitten ovat ressukan nivelet.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onnellista loppuodotusta sinulle :)
jotenki pelottaa nyt et kuuluukohan minunki massusta kohta tollasta...ressukka... nivelten naksunta jotenki saa karvat pystyyn ajattelusta :D
hikka? sillo maha pomppii jne...