Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskokaa nyt että joulun vietosta tulee oikeasti riitaa.
18.12.2009 |
Täällä huudelaan provoiksi heti niitä, jotka kirjoittaa jotain epäsovinnaista anopista tai exästä tai ihan vaan joulusiivosta tai lahjoista. Jouluhan on kai kaikkein eniten tunteilla ladattu juhlapyhä, joten miksipä ei ihan oikeasti tulisi mielipahaa ja erimielisyyttä miten sitä vietetään.
Ja että porukka kertoo ja kyselee siitä täällä, kertoo vaan sen, että asia on tulenarka normaalille keskustelulle tai sitten on vaan niitä, joiden joulu koostuu siitä että muut tekee kuten minä haluan.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on kumma perinne, joka ei mene koskaan pois.