Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää haisee...=(((

Vierailija
18.12.2009 |

Mikähän voi olla vikana... olen nyt viikolla 28 raskaana ja melkein alusta asti mulla on alapää haissut jotenkin "pahalle"..tulehdusta ei pitäisi olla ja käyn pesulla aamuin ja illoin...

aika ajoin on lisääntynyt valkovuoto mut se kai nyt on normaalia..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia joilla raskauden aikana alapään haju on muuttunut, liittyy ilmeisimmin hormoneihin. Sama valkovuodon kanssa, sen koostumus tai haju voi muuttua. Jos olet varma ettei ole tulehdusta niin normaalia tuo on :)

Vierailija
2/2 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet pese liikaa? Mun alapäälle ainakin kaks kertaa päivässä tapahtuva pesu olis ihan kauhistus.



Apteekistahan saa kaikenlaisia emättimen luonnollisen bakteeritasapainon palauttavia juttuja. Henkilökunta varmaan tietää kertoa, saako niitä käyttää raskausaikana. Myös aivan tavallinen viili saattaa auttaa. Siis "sinne" laitettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme