Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä oloasu ja foliovuokajoulu

Vierailija
18.12.2009 |

vai juhlapuku ja laatikot keraamisissa astioissa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keraamista vuokaa, että saisin siirrettyä omatekemät laatikot foliovuista niihin.

Vierailija
2/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliovuuatkin tulee jos olen synnäriltä jouluksi kotiutunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mieluummin pohdi sitä, onko pöydällä möllöttävä sika joutunut kärsimään eläessään? Vai onko vaan helpompi sulkea silmät kärsimykseltä? Vai onko sittenkin muodikkaampaa olla edes ajattelematta jonkin turhan eläimen kärsimyksiä?



(Veikkaan viimeistä vaihtoehtoa, AV-mammam sydäntä lähellä on vain MINUN lapset ja MINUN mies, ja ehkä hyvällä tuurilla omat vanhemmat, mutta eivät nyt herrajjumala miehen vanhemmat kuitenkaan.)

Vierailija
4/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on foliohatut ja olojoulu.

Vierailija
5/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juhlavaatteet ja kristallit ja usein vieraita syömässä. Saunan jälkeen on oloasut mutta perintöastioista ei vieläkään päästä. Kuusi on, mutta lahjoja ei sen sijaan ole usein yhtäkään. Kaksi aikuista, ei lapsia.

Vierailija
6/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puen sen oloasun päälle (yleensä mun oloasuni on olla ilman vaatteita). Sapuskoita en ole vielä miettinytkään. Lanttulaatikkoa vois ostaa, se on hyvää. Ja todellakin foliovuoasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nyt puku päällä kuitenkaan.

Vierailija
8/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on suomeksi itsetehty.



meillä on joskus ollut itsetehtyjä laatikoita folivuoissa, joskus muissa astioissa. lapsilla on joskus ollut puna-harmaat oloasut. itse laitetaan rennommat vaatteet illalla kun vieraat on lähteneet. jos on vaikka saanut lahjaksi pyjaman, niin voi vaikka laittaa sen. joulupäivänä ja tapanina saatetaan olla verkkareissa, paitsi jos mennään kylään tai tulee vieraita. joskus kyllä kotonakin laitetaan esim ruokailua varten siistimmät vaatteet.



ei ole todellakaan mitään tärkeitä pointteja nämä. pääasia että kaikki viihtyvät ja kaikilla on mukava olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muina päivinä sitten pitää vaihtaa oloasun tilalle jotain muuta vaatetta, kun menemme sukuloimaan.

oloasu ja foliovuokajoulu

Vierailija
10/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne lämmitetään keraamisissa astioissa ja lisätään kermaa ja vähän mausteita. Oloasut, eli mukavat vapaa-ajan vaatteet (mulla ja lapsilla velourasut, miehellä siistimmät pyjamahousut joita käyttää olohousuina), lapsilla todennäköisesti tonttuhatut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä me vietetään oloasu ja foliovuokajoulu ja tonttulakki.

Vierailija
12/13 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään laatikot itse tehtyjä.



Minusta ihan sama tarjoillaanko foliovuoista vai keraamisista astioista, enemmän sillä on vaikutusta miltä ne maistuvat. Eli onko kaupan vai itse tehtyä.



Oloasu on ihana päällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

foliovuoissa ja yllä on oloasut.