Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tyypillistä roskalehtien uutisten kalastelua: "Olitko paikalla Sellossa?
31.12.2009 |
Lähetä meille kuva tapahtumista tai ota yhteyttä toimitukseen"...
Ihme MÄSSÄILYÄ taas, lehden janoavat verta ja suolenpätkiä että saavat lisää myyntiä eli RAHAA.
Mahtaa taas olla juhlat iltapäivälehdissä ja Seiskassa, kun saatiin takuu-uutisia moneksi viikoksi.
Vastenmielistä!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
paikalla,eikä kyllä tullu mieleen siinä vaiheessa rueta kuvaamaan tapahtumaa. :(
Alue: Aihe vapaa
ihan YLEN sivuilla on samanlaiset olitko paikalla linkit...