Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä ketään jolle tulossa tuontiautosta ALV palautusta??
17.12.2009 |
Joko olette saaneet vero-hallinnolta veropäätöksen??
Huomennahan ne pitäs maksaa, eikä meille ainakaan ole tullut minkäänlaista tiedotetta mistään....
Kommentit (2)
Meidän kohdalla vähän rupee pelottamaan,että joku hiton porsaanreikä löytyi, ja ettei rahaa tulekkaan, kyse on kuitenkin muutamasta tonnista..
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että huomenna maksetaan ja summa+ korko mitä tulee.