Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtsikassa opiskelevat!

Vierailija
30.12.2009 |

Kertokaa mulle kaikki, mitä tiedätte sosiaalipsykologiasta. Missä voi työskennellä valmistuttua ym. Kiitos!

Ala kiinnostaisi kovasti. Olen yrittänyt googlailla, mutta lisäinfot ovat tervetulleita! =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin tuossa jokin aika sitten sos.psykologiksi. Sain ihan hyvän työn, tosin minulla oli jo paljon työkokemusta.

Opintojen jälkeinen työnsaanti riippuu paljon sivuaineista ja siitä, mihin "erikoistut" pääaineessa, gradun aihekin voi auttaa ja työkokemuksesta vaikuttaa myös.

Voit saada töitä mm. henkilöstöpuolelta, kehittämistehtävien parista, konsultoinnista, tutkijana... Valtsikasta ei valmistuta mihinkään tiettyyn ammattiin, joten on vaikea luetella työtehtäviä.

Sosiaalipsykologi on hyvä tutkinto, mutta ei hirmu tunnettu vielä, joten työnantajat eivät ehkä tiedä "mikä" sos.psykologi on ja mitä osaa. Kaupallisessa yritysmaailmassa mielestäni sos.psykologeilla olisi vaikka minkälaista työsarkaa, mutta siellä ei psykologeja arvosteta - pitää olla KTM, muuten ei kelpaa, VAIKKA psykologialla pääsisi oikeasti parempiin tuloksiin.

Kannattaa TARKASTI miettiä sivuaineet yms. jo heti opintojen alussa!

Vierailija
2/2 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vielä kertoa hieman omista sivuaineistasi? Entä pitäisikö työkokemusta saada jo opintojen aikana "omalta alalta". Mitä ne sitten olisivatkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan