Lue keskustelun säännöt.
G: Menisitkö naisten varpajaisiin?
15.12.2009 |
Jos tuore äiti laittaisi viestin, että "Tervetuloa juhlimaan lapseni syntymää naisporukalla konjakin ja sikareiden merkeissä", menisitkö paikalle?
Olettaen, että häneltä ei olisi imetys onnistunut tai olisi pumpannut maitoa tarpeeksi pulloon.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla