Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko jollekin yllätyksenä, ettei M. Jackson

Vierailija
29.06.2009 |

ollutkaan lastensa biologinen isä? Kai se nyt on kaikille ollut selvä asia heti kun ensimmäiset kuvat lapsista tuli julkisuuteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin ajattelen sitä kuinka pedofiilille on tehty hedelmöityshoidoilla lapsia. Kukahan on oikea isä? Miltähän siitä tuntuisi jos tietäisi?

Vierailija
2/4 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoa naista, joka nyt sanoo näin, ja lisäksi ilmoittaa ettei edes halua lapsia itselleen...



Luin taannoin hänestä haastattelun, josta sai kyllä sen käsityksen, ettei täti käy aivan täysillä, ja sanoo mitä vain julkisuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä niitä kauniita afroidipiirteitä, moneen kertaanhan ne kuvat on tutkittu ja mietitty.

Vierailija
4/4 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Ja mitä tulee bioäidin täysipäisyyteen, niin ei kai kukaan täysipäinen olisi moiseen suostunutkaan?

On siellä niitä kauniita afroidipiirteitä, moneen kertaanhan ne kuvat on tutkittu ja mietitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän