Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa töissä olevat, Ovatko ihmiset hamstranneet säilykkeitä tms

Vierailija
22.07.2009 |

onko sikainfluenssavaara näkynyt ostokäyttäytymisessä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilykkeet ja säilyvät einekset tekevät kauppansa! Yksi sama nainen tulee joka maanantai ja torstai meidän kauppaan ja ostaa kärrynsä täyteen papuja, hernekeittoa, purkkiananasta, makaronia, riisiä ja muuta tuollaista säilyvää. Ei se voi niin nopeasti edes syödä niitä! Luulen, että se kerää varastoja influenssaa vastaan.

Myös pakastelihat on ollut kysyttyjä ja jäätelöt on välillä ihan loppu! Ja nenäliinat.

Vierailija
2/3 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilykkeet ja säilyvät einekset tekevät kauppansa! Yksi sama nainen tulee joka maanantai ja torstai meidän kauppaan ja ostaa kärrynsä täyteen papuja, hernekeittoa, purkkiananasta, makaronia, riisiä ja muuta tuollaista säilyvää. Ei se voi niin nopeasti edes syödä niitä! Luulen, että se kerää varastoja influenssaa vastaan. Myös pakastelihat on ollut kysyttyjä ja jäätelöt on välillä ihan loppu! Ja nenäliinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotkut hernekeittopurkkeja ostavat miehet sanovat pilke silmäkulmassa, että "jos varmuusvarastoja täydentäs".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi