Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minua ärsyttää normaalipainoiset jotka pitävät itseään täydellisinä
22.07.2009 |
Moittivat ylipainoisia laiskoiksi ja silti saattavat itse kulkea autolla töihin tai jumppaan tai tupakoida tai jättävät hampaansa pesemättä kaksi kertaa päivässä tai syövät liian vähän kasviksia tai juoruilevat tai ovat muuten ilkeitä.
Kommentit (2)
Kannattaa hankkia undulaatteja, niistä on aina iloa, silloinkin kun ne nukkuvat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
minuakin ärsyttää, etten ole täydellinen _vaikka_ olen normaalipainoinen. Mutta se on sentään kiva, että olen normaalipainoinen.