Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisten klinikka yhtä tuttivastainen kuin kättäri?

Vierailija
13.04.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Jorvissa on saanut 2004 ja 2006 aika automaattisesti tutin, mutta nyt piti erikseen pyytää ja sai sitten tiskin alta.



Kun imetys on lähtenyt hyvin käyntiin, saa tutin kyllä ihan pyytämällä. Tai jos vauva juo pullosta muutenkin, kuten meillä esikoinen aluksi.

Vierailija
2/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin vastasyntyneeni puoleksi tunniksi hoitajille katsottavaksi kun kävin piiiitkässä suihkussa. Kun hain vauvan kansliasta niin siellähän tuo imi 2vrk ikäisenä tuttia...



No, ei kyllä kotona ole hyväksynyt tuttia lähes koskaan. Ikää nyt 10kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen tukeminen.

Vierailija
4/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tuttivastaisia, mutta eivät nyt ihan automaattisesti kai tuttia tyrkytäkään. Vuonna -02 pyysin tutin 2 päivää vanhalle pojalleni jolla valtava imutarve, ja sain. Ja -07 hoitajat toivat tutin tytölleni kun joutui valohoitoon.



Kättäristä ei kokemusta, kaikki viisi lastani olen synnyttänyt NKL:lla ja saanut tutin jos olen sitä pyytänyt.

Vierailija
5/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne sairaalaan voi ottaa omaa tuttia mukaan jos kokee sitä siellä tarvitsevansa?



Omat lapset syntyneet naikkarilla ja kaikilla on ollut tutti. Mutta en mä kyllä sitä vielä sairaalassa ole tarvinnut, enkä kotonakaan ekaan kuukauteen.