Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan tehnyt aborttia "väärän" sukupuolen takia?

Vierailija
27.06.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin kuullut, että esim. norjalaiset käyvät teettämässä Ruotsissa abortteja väärän sukupuolen takia, Ruotsissa kun saa tehdä abortin myöhemmillä raskausviikoilla kuin Norjassa (tai Suomessa).


Pakko oli kaivaa tämä parin päivän takainen ketju esiin, kun aloin itsekin miettiä, että mistäs olinkaan tämmöistä kuullut.

http://www.ksml.fi/uutiset/ulkomaat/ruotsi-rajoittaisi-sukupuolen-takia…

Vierailija
2/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko? eihän ihan alkuraskaudessa näy vielä sukupuolta eikä myöhemmin abortti ole enää mahdollinen kuin hyvästä syystä. Eikä "väärä sukupuoli" varmasti ole hyvä syy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyseessä perinnöllinen sairaus joka siirtyy vain toiseen sukupuoleen silloin sukupuolella on väliä ja voidaan valita jatkuuko raskaus

Vierailija
4/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta.



Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.

Vierailija
5/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta.

Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.

et olisi ansainnut edes noita kaksos poikiasi.Mun mielipiteeni on että sellainen ihminen on TODELLA SAIRAS MÄTÄPAISE joka sukupuolen perusteella tekee abortin.Entä jos tuleva lapsenlapsesi on tyttö?? mietippä sitä ja toivottavasti näin käy.

Vierailija
6/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta. Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.

Mene vaihtamaan sukupuoltasikin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntää veistä haavassa.

Vierailija
8/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet julma ihminen, ja niinkuin joku sanoi, et ansaitse lapsiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta.

Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.

Jos vihaat tyttölapsia niin olet kyllä todella sairas... olisi kyllä pitänyt abortoida ne pojatkin, kasvatat ne kyllä tosi kieroon. Naistenhakkaajia, raiskaajia tms... naisvihasi tarttuu lapsiisi, ap.

Vierailija
10/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta.

Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.


En voi oikeasti käsittää, kuinka joku voi tehdä tällaista ja vielä olla aivan sinut itsensä kanssa.

Olen tosin kuullut, että esim. norjalaiset käyvät teettämässä Ruotsissa abortteja väärän sukupuolen takia, Ruotsissa kun saa tehdä abortin myöhemmillä raskausviikoilla kuin Norjassa (tai Suomessa).

Ymmärrän sen, että ihminen voi toivoa poikaa tai tyttöä, mutta tälläinen toiminta on aivan epäinhimillistä ja sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta. Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.

Suomessa ei ymmärtääkseni tehdä abortteja enää tuossa vaiheessa sosiaalisten syiden vuoksi. Kyllä ne abortit tehdään alkuraskaudessa, myöhemmin vain ja ainoastaan LÄÄKETIETEELLISISTÄ syistä. Joten en usko.

Mutta JOS se olisi totta, hirteen koko ihminen. Mieluiten vielä niin, että tukehtuisi eikä saisi autuasta loppua katkaisemalla niskaansa.

Vierailija
12/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ymmärtääkseni tehdä abortteja enää tuossa vaiheessa sosiaalisten syiden vuoksi. Kyllä ne abortit tehdään alkuraskaudessa, myöhemmin vain ja ainoastaan LÄÄKETIETEELLISISTÄ syistä. Joten en usko.

Olin menossa aborttiin rv 19 yllätysraskauden vuoksi (joka todettiin siis rv 18). Jätin kuitenkin viime tipassa menemättä.

Tämä tapahtui vuonna 2003.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin saattaa olla parasta, että abortti tehdään. Esimerkiksi Kiinassa tai Intiassa suorastaan toivoisin, että tekisivät enemmin abortteja kuin hylkäisivät tyttöjä.

Vierailija
14/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei helvetti, millanen paska oot. kunpa olisit jäänyt lapsettomaksi abortin vuoksi. toivottavasti tuo kostautu sulle vielä, paha saa palkkansa. oksettavammasta ihmisestä en oo koskaan kuullut.

- pienen ihanan taapero tytön äiti, joka vähän toivoo toisenkin olevan tyttö vaikka poikaakin rakastaisi ihan samalla tavalla

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta. Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta. Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.

Vierailija
16/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovinisti poikia etteivät he ikinä vaimoja löydä. ap saa nauttia yksin ihanista pojistaan loppu ikänsä :) katkee tuo suku ja mikäs sen parempaa. näin ainakin toivotaan

Entä jos poikasi saavat vain tyttölapsia?

tapatko heidätkin?

Sain rviikolla 18 tietää odottavani tyttöä. Haaveissa on aina ollut poika, enkä voi sietää tyttöjä. Minulla on todella huonoja kokemuksia tytöistä, mm. minua kiusattiin tyttöjen taholta koulussa lähes 10 vuotta. Jouduin valehtelemaan lääkärille ja vetoamaan pahoihin sosiaalisiin ongelmiin. En kadu. Nyt minulla on ihanat kaksospojat.

Vierailija
17/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen sukupuolen voi tietää ''varmaksi'' vasta 21 viikolla tai sen jälkeen.. ja eihän sitä koskaan tiedä katsooko ultraaja väärin!! voi lapsen alku parka kun tapettiin sukupuolen takia..se olisi voinut olla poikakin!!!

Vierailija
18/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kukaan lähde siitä ajatuksesta, että 4 on täyttä provoa??!!



Onko helle pehmentänyt aivonne?

Vierailija
19/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]




Olen tosin kuullut, että esim. norjalaiset käyvät teettämässä Ruotsissa abortteja väärän sukupuolen takia, Ruotsissa kun saa tehdä abortin myöhemmillä raskausviikoilla kuin Norjassa (tai Suomessa).



[/quote]


Vierailija
20/21 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty abortti v. 2004. Kukaan ei missään vaiheessa kysellyt syytä, vaikka olin varautunut selittämään ja perustelemaan.



Mulla siis syy ei ollut sukupuoli, vaan hankala elämäntilanne. Mutta syytä ei tosiaan kukaan kysellyt.