Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jotain kokemusta ravintola-alan koulutuksesta?
23.06.2009 |
ihan mitä vain kiitos? onko vaikeata? paljon lukemista? poikani 17v menee sinne, pelkään että ei ole oikeaa paikkaa hänelle mutta...ehkä.? linja on semmoinen että eka vuosi ovat kaikki yhdessä - kokki/tarjoilija ja vastaanottovirkailija. Kaksikielinen on, ehkä hieman ujo. Onko paljon ns yleisiä aineita? kiitän etukäteen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siskon tyttö on ja ihan kivasti on pärjännyt vaikka ei mikään lukija ole, paljonhan sielä on käytännön töitä ja pitkiä harjotteluja jo ekalla.