Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saan lapseni istumaan potalla?

Vierailija
26.07.2006 |

menee kyllä ihan mielellään vessaan ja istuu potalle,mutta tosiaan vain sekunnin verran ja sitten pitääkin jo vaeltaa ympäri vessaa tutkimassa kaikkea. vinkkejä otetaan vastaan vai unohdanko hetkeksi koko pottatouhut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin istui jo ilman lelujakin siinä ja tulihan se pissakin lopulta!

Vierailija
2/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi jotain höpötin ja kiinnitin mielenkiinnon vaikka siihen kirjaan.

Meilläkään ei tyttö !½v. muuten olisi ollenkaan malttanut istua potalla. Nyt on 1v9kk. ja täysin päiväkuiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Opetettu myös, että potalla pitää istua.

Vierailija
4/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:5

Vierailija
5/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa aikuisten vessasta löytyäkään???

Vierailija
6/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että lapselle on opetettu, että potalla pitää istua? Miten se on onnistunut käytännössä niin ettei ole syntynyt negatiivista kierrettä? Onko lasta pidetty kiinni vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Siis on opetettu, että potalla pitää istua. Samoin kuin, että puuroa syödään lusikalla, eikä veitsellä/sormilla. Ei ikinä väkipakolla/huutamisella/uhkailemisella, vaan rauhallisesti ja asiallisesti keskustelemalla, että jos on pissi/kakkihätä, niin silloin pitää istua potalla, ettei mene lattialle. Ja kivempi pottaan, kuin vaippaan. Tehty siitä hetkestä rauhallinen ja hyvä. Ja samalla noita viihdykkeitä.