Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina Aitolehden synnyttää tosi-TV:ssä!

Vierailija
22.06.2009 |

Voi vittu sanon suoraan.



Kaikkea se julkisuudenkipeys teettää.



http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1702525

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täytyy myöntää, että itsellekin tuli ekana mieleen, että kyllä on julkisuudenkipeä tuleva äiti tässä. Mutta minulle on aivan täysin sama mitä jokainen tahtoo tv:ssä esitellä, minun ei sitä tarvitse katsoa.

Vierailija
2/8 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset


on minusta jotain NIIN vastenmielistä ja luotaantyöntävää... En kyllä osaa selittää mitä se olis.....



Kukaan muu samaa mielstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä.


on minusta jotain NIIN vastenmielistä ja luotaantyöntävää... En kyllä osaa selittää mitä se olis.....

Kukaan muu samaa mielstä?

Vierailija
4/8 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta niin pätkääkään olla mukana rahoittamassa tuota pariskuntaa. Boikotoin!

Vierailija
5/8 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli vastaavassa muuten, mutta kyseessä ei ollut sarja vaan dokumentti.

Vierailija
6/8 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Martina hyväksyy ne kun muuten aina korostaa sitä että miehen tulee olla mies.

Vierailija
8/8 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois jos joku ns. julkkis haluaa synnyttää telkkarissa? Mä ainakin aion katsoa jos muistan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan