Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on mielestäsi miellyttävin lentoaika?
09.04.2008 |
Mun mielestä noin 2-3 tuntia. Aika ei ehdi käydä pitkäksi ja koneessa ehtii kuitenkin levätä, että ehtii jotenkin asettua ja rentoutuakin, ettei tarvi heti lähteä pois kun on juuri tullut koneeseen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä kyllä tunnene jotain outoa rauhoittumista ja myös ihanaa irrallisuuden tuntua pitkillä mannerten välisillä lennoilla. On aina vähän seikkailua ilmassa vaikka olisi työmatkallakin. Lasten kanssa taas pitkät lennot lienevät helvettiä.
Mä lennän lyhyitä lentoja niin usein, että joku tunnin lento on mulle kuin junaan astuisi. Pahimmillaan käyn Oulussa 2-3 kertaa viikossa.