Minä tein sen!!
Kylppäri on nyt puhdas katosta lattiaan. Ikäviä putkisyheröjä myöten. Kalkkia poistettu. Pesukoneen alta putsattu. Peilikaappi järjestetty.
Eipä tarvitse enää jouluksi vaivautua!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!!!
Kiitos!🙂 Lykkäsin työtä aika kauan.
Hyvä idea. Kiitos, kun kerroit. Saattaa innostaa muitakin. Minulla olisi sama projekti jossain vaiheessa.
Tänään ykkösvapaalla ei ole resursseja. Illalla on jumppa. Ehkä saunon päivällä, jumpan jälkeen menee liian myöhään hiusten kuivatteluineen. Eväät huomiselle töihin.
Meinaatko, että tontut käy kurkistelemassa kaappeihin? 😁
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Kiitos, kun kerroit. Saattaa innostaa muitakin. Minulla olisi sama projekti jossain vaiheessa.
Tänään ykkösvapaalla ei ole resursseja. Illalla on jumppa. Ehkä saunon päivällä, jumpan jälkeen menee liian myöhään hiusten kuivatteluineen. Eväät huomiselle töihin.
Mulla on nyt luppoaikaa kahden eri työn välissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En, mutta lika ja pöly haisee ja ärsyttää. Etenkin, kun olen ammattisiivooja. Lisäksi minulla käy välillä miesvieras yökylässä.
Ei sotkuiseen kämppään viitsi päästää ihmisiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta lika ja pöly haisee ja ärsyttää. Etenkin, kun olen ammattisiivooja. Lisäksi minulla käy välillä miesvieras yökylässä.
Ap
Miesvieraasi ei ole ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miesvieraasi ei ole ihminen?
On, juuri siksi en tahdo häntä likaiseen asuntoon.
Hyvä!!!