Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla unihalvauksia?

Vierailija
08.04.2008 |

Karmea tunne, kun ei voi sormeensakaan liikauttaa vaikka kuinka haluais. Ei ole (kopkop) onneksi tullut pitkään aikaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kuulemma todellakin karmea tunne. Lisäksi hänelle tulee sellainen tunne kuin joku istuisi hänen rintansa päällä.

Vierailija
2/9 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nän vaikka katosta laskeutuvia isoja hämähäkkejä tai ilmassa leijuvia spiraalinmuotoisia värikkäitä kuvioita. Olen joskus nähnyt ihmishahmoja huoneessa tai hiiren tms liikkuvan lattialla. Näyt kestää muutaman sekunnin kunnes herään ja pystyn liikkumaan. Tarkoitatko tällaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis sellasta, että aivot toimii, muttei vaan pysty liikkumaan. Joskus huudan mielessäni, että pliis ravistakaa joku mua, että " herään" tästä.



Joskus kuulen myös silloin ääniä ja luulen, että joku tuli, eli ehkä noi sun hahmot liittyy silleen asiaan.

Vierailija
4/9 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä joskus mäkin kuulen puhetta tai että radio on muka päällä vaikkei olekaan. Kauheinta on se, että tajuaa olevansa siinä, muttei vaan pysty liikahtaan.

Vierailija
5/9 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä siis jää päälle se jokin unenaikainen systeemi joka (yleensä) estää ihmistä liikkumasta uniensa mukaisesti? Koirillahan se on rajallinen ja siksi koirien jalat vispaa kun ne näkee unta oravan jahtaamisesta : )

Vierailija
6/9 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että lapsena opin herättämään itseni kesken (painajais)unen heiluttamalla jalkojani. En tiedä miten tuo oli mahdollista, nykyisin en enää kykene moiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Noi valveunet voi olla hypnagogisia hallusinaatioita

Vierailija
8/9 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesella kerralla oon " herännyt" siihen, että huoneessa on joku. Se on aina ollut tummanpuhuva mieshahmo ja jokaisen näiden kolmen hahmon ulkonäön pystyn kuvailemaan hyvinkin tarkkaan. Jokaisella kerralla oon ollut selällään, enkä pysty liikkumaan enkä huutamaan ja sittenhän valtaa ihan hirvee pakokauhu!

Nää oli niin voimakkaita ja pelottavia kokemuksia, että otin selvää unikirjoista, mistä on kyse.

Niissä sanottiin, että ihminen kokee tuollaisia usein sellaisessa elämäntilanteessa, jossa kokee olevansa " puun ja kuoren välissä" eli että on joku vaikea päätös tehtävänä vaikka vaan alitajuisestikin...

Hauskaa sinänsä, että nuo kaikki sain ollessani saman poikakaverin kanssa ja suhde oli ihan kauheeta kriisiä koko ajan, loppui kun jätin kyseisen tyypin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on eri asia kuin unihalvaus.