Lue keskustelun säännöt.
Söisitkö, perjantai-iltana tehty lihapullat tomaattikastikkeessa?
14.04.2008 |
Itse en syö lihaa ollenkaan, ja kasvisruoka tuntuu säilyvän syömiskelpoisena vaikka viisi päivää. Nyt tulossa siskon lapset kylään, mietin voinko tarjota vielä tuota ruokaa heille? Hyvältä tuoksuu ja tehty tosiaan perjantai-iltana klo 20..
Kiitos.
Kommentit (2)
Kiitos. Ja eikun lihapullia lämmittämään..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ovat olleet tuntitolkulla liedellä lämpiämässä, en söisi.