Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoindeksivero olisi oikeudenmukainen

Vierailija
28.06.2026 |

Jos olet ylipainoinen, sinun pitäisi maksaa enemmän veroja. Tämä on täysin selvä, koska kulutat enemmän luononvaroja ja terveyspalveluita, puhumattakaan esim. lentomatkustamisesta. Nämä pitäisi kompensoida normaalipanoisille, SE olisi oikeudenmukaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se laskettaisiin, osalla paino muodostuu lihasmassasta, osalla nestekertymistä ja osalla rasvakudoksesta? 

Vierailija
2/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan jo makeisveroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismista ja psykopatiasta voisi myös verottaa. 

Vierailija
4/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoille sakkoa paskan myymisestä. 

Vierailija
5/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se laskettaisiin, osalla paino muodostuu lihasmassasta, osalla nestekertymistä ja osalla rasvakudoksesta? 

Lääkäri sen mittaisi ja arvioisi indeksiluokan kerran 5 vuodessa.

Vierailija
6/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän minä maksankin incelli. Tuloveroina. Sinä säälittävä luuseri et saa edes tukia niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikot pärjäisi, tosin sekin on haitallista

Vierailija
8/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se laskettaisiin, osalla paino muodostuu lihasmassasta, osalla nestekertymistä ja osalla rasvakudoksesta? 

Painoindeksi kertoo kaiken. Toki siinä pitäisi olla progressiivinen verotus, kuten Suomessa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi, tarvitaan joku jakoluku miehille koska sitä hurjan painavaa lihasmassaa kasvaa sukupuolen perusteella

Vierailija
10/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se laskettaisiin, osalla paino muodostuu lihasmassasta, osalla nestekertymistä ja osalla rasvakudoksesta? 

Painoindeksi kertoo kaiken. Toki siinä pitäisi olla progressiivinen verotus, kuten Suomessa on.

Tämä. Suomessa on maailman suurimmat tulonsiirrot ja kovin veroprogressio. Miksei siis ylipainossakin, mitä lihavampi olet sen kovempi vero. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisi kenellä on rahaa. Heinänkorret kyykkyyn.😸

Vierailija
12/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos mikä olisi luonnonsuojeluvero!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalisen vasemmiston pitäisi innostustua painoindeksiverosta. Tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus toteutuisivat, sekä sorretut normaalipainoiset ihmiset saisivat oikeudenmukaisen kohtelun verotuksessa. Ylipainon hoitaminen ei ole enää kenellekään ylivoimaista, siihen on jo paljon mahdollisuuksia, se ei ole ihmisoikeus.

Vierailija
14/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kun ei nouse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaan jo makeisveroa.

Sekin on hyvä👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi