Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Miten ison finnin saisi laskeutumaan huomiseksi? Puristin ja turposi :(

Vierailija
23.02.2008 |

Kun näytti siltä että sieltä saisi jotain ulos (on ollut jo pari viikkoa tuossa poskessa).. ei sitten saanutkaan vaan se turposi sormenpään kokoiseksi ja meni ihan punaiseksi siitä päästä :(( Itkua väännän kun se on niin karmeen näköinen ja ikuinen riesa aina jossain joku kamala finni :(

Onko mitään konstia miten sen saisi laskeutumaan? Kiitos jos joku osaisi auttaa. En muuten kehtaa huomenna poistua kotoa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kapi kun mulla? :)

Melkein 2kk leuassa ollut finnin näköinen patti ja jos yrittää puristaa niin mitään ei tuu ja muuttuu vaan punaiseksi.. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ap kylmäkalle poskella *

Vierailija
4/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitä haavoille tarkoitettua ei mitään tolua tms. :)

Vierailija
5/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten totta, sitä en tiedä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi