Lue keskustelun säännöt.
Olispa jo apteekki auki
23.02.2008 |
Kyllä mun täytyy varmaan se raskaustesti hakea. Mutta nyt pitäisi vielä malttaa odottaa maanantai-iltaan, että pääsen apteekkiin. :/
Kommentit (2)
ainakin isoissa " sairaalakaupungeissa" on päivystävä apteekki, joka on auki 24/7
=Helsinki, Tukholma, Kööpenhamina
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päivystävä apteekki - mikä se on? o_O