Lue keskustelun säännöt.
Työkaveri ei vilkaisekaan minuunpäin, jos olen mieheni kanssa
30.03.2008 |
ja tapaamme vaikka kaupungilla ja keskustelemme. Kommunikoi vain mieheni kanssa. Mutta työpaikalla nähdessämme on aivan eri maata, tuijottelee hyvinkin kiinteästi.
Mikä mättää?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla