Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsen sairaus-palkan maksu-kysymys??

Vierailija
07.04.2008 |


meillä lapsi sairaana viime to-pe. oksennustauti.



edelleen sairas, ja lääkäriin tänään.



miten se on---viikonloppu välissä, ja nyt siis uudestaan saikulle:

alkaako se lapsen tilapäinen sairauden hoito max. 3pv palkallista, taas alusta, vai luetaanko samaksi sairaudeksi, ja joudun palkattomalle?



kiitos avusta, jos joku tietää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis yksi palkaton päivä kuuluu antaa, muttei enempää.

Vierailija
2/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sitten palkallista tai palkatonta.



lapsella siis to-pe oksennustauti, ja nyt siihen on lisäksi tullut ripuli, ja joku nielupöpö, ääni poissa.

entä jos pyytää kirjoittamaan saikun esim. ripulilla/ nielupöpöllä, eikä mainitse oksennustautuia, joka oli diagnoosina viimeksi?



tässä on taas tämä, että helpommin työntekijä saa palkan, kun marssii itse lääkäriin valittamaan, ja ottaa itselleen saikkua...



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 palkallista (jotka jo käytetty, to-pe ja viikonloppu) ja 1 palkaton. Joka siis tänään. Viikonloppu lasketaan aina mukaan, eli jos pe lapsen takia pois niin loput palkalliset päivät on la ja su... Sulla oli palkalliset to, pe ja la. Huolimatta siitä, olisko sulla viikonlopputöitä ikinä.

Vierailija
4/4 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tämä päivä vielä palkallista?



-ap