Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko lapselle perustaa tilin pankkiin ennenkuin sillä on nimi?
Kommentit (5)
Ja olemme me sen nimen ilmoittaneet, vaikka ei vielä virallisissa rekistereissä ollutkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei synnärillä saatu kun väliaikainen tunnus. Maistraatista tuli virallinen myöhemmin.
Jälikäteen tuli postissa. Mistä alkaen ovat suoraan antaneet? Onhan niissä tunnuksissa kuitenkin parin päivän viive, kun odottavat, että kaikki sairaalat toimittavat tiedot syntyneistä, ja sitten tunnukset jaetaan. Voihan se olla, että systeemi on sitten uudistettu.
Alue: Aihe vapaa
Tilinomistaja Oli Tyttö Virtanen ja sitten kun nimi selvisi se ilmoitettiin pankkiin