Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutismyyjät. Onko sitä nyt niin vaikea laittaa kohteen tietoihin, että haluaa maksun heti (=kolmen päivän sisällä)?

Vierailija
30.03.2008 |

Voitin ennen pääsiäistä torstain-iltana kohteen. Oltiin koko poppoo koko pääsiäisen kipeänä ja maattiin sängyn pohjalla.

Pääsin koneelle taas tiistaiaamuna ja myyjä oli laittanut tuon 4 päivän aikana yhteensä 5 viestiä, missä tivaa maksun perään ja miksen ole vastannut jne.

Ja tuo oli perjantaina antanut mulle neutraalin, missä märisee niiiiiiiiiin hitaasta maksusta. Voi helvetti, vaikka olisinkin maksanut tuon torstai-iltana, niin siltikään myyjä ei olisi saanut rahoja kuin vasta keskiviikkona niin kuin nytkin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän