Mitä teette pakastemarjoistanne?
Kommentit (9)
vispipuuroa, syödään sellaisinaa, ruuan kanssa, kiisseliä, puuron sekaan... ihan kaikkea marjoista riippuen.
joskaan ei ihan se perinteinen...
Tässä koko komeuden kruunaa creme freche!
Koko perheen lemppari. Saman piirakan voi tehdä vaikkapa vadelmilla tai omenoilla.
Pakastemarjoijen käyttöön ei ole rajana kuin oma mielikuvitus.
Viinimarjat uppoaa vähän nihkeämmin rahkaan tai piirakoihin. Puolukoista voisi tehdä vispipuuroa tai piirakkaa, mutta ei oikein uppoa lapsiin, joten ei tule tehtyä usein. Kiisseleitä ja mehuja en harrasta.
Sitten tehdään kakun tytettä: banaania ja viinimarjoja.
Ja sitten juuri ennen kuin alkaa seuraavia tulla, syön niitä urakalla sellaisenaan.
Viinimarjoja sen sijaan on vaikka kuinka. Pitänee taas joku kerta leipoa marjapiirakkaa anopin ohjeella.
rahkaa, piirakoita, kiisseleitä, hilloja, mehuja, jugurttiin, pelkiltään suoraan pakkasesta nam :)