Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kellään kokemusta Clindoxyl-antibioottivoiteesta aknen hoidossa? Onko auttanut?
23.02.2008 |
Itselläni taas hirveä sormenpään kokoinen finni poskessa, koko poski on muotopuoli :(( Erehdyin puristamaan kun näytti siltä että sieltä jotain tulisi - ei tullut vaan finni vaan paisui. masentaa.
ja mulla 3 kk:n antibioottikuuri akneen menossa. tuollaisia isoja finnejä tulee jotka ei meinaa parantua millään. yksittäisiä siellä täällä.
Laitoin sitten vaan Clindoxyliä siihen yöksi.
:(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa