Lue keskustelun säännöt.
Miksköhän nykyään lesboja on ihan hirveesti?
12.04.2008 |
Ovatko kaikki tulleet kaapista ulos vai miten ainakin tietyissä piireissä ja kaupungeissa kaikki entisaikojen vanhatpiiat ovatkin nykyään lesboja? Onko se trendijuttua osittain?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
TAITAA EIHE KIIHOTTAA SINUA KUN NOIN INNOKKAASTI KYSYT.