Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla vammainen lapsi,

Vierailija
10.04.2008 |

minkä ikäisenä olette saaneet hänet? Mietin vaan, kun niin paljon puhutaan, että ikä kasvattaa riskiä vammaiseen lapseen. Omassa tuttavapiirissäni vammaiset/sairaat lapset ovat kuitenkin syntyneet alle 30-vuotiaille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikä nostattaa jonkin verran riskiä, mutta suurin osa syntyy alle kolmikymppisille koska suurin osa lapsista syntyy alle kolmikymppisille. Omani syntyi 26-vuotiaana, ja tutut vammaisten vanhemmat 20-35-vuotiaita. Yhden yli nelikymppisen tiedän.

Vierailija
2/2 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan lapsen suurella iällä jotain yhteyttä vammautumiseen?



ei varmaan enää oikein istukka toiminut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän