Lue keskustelun säännöt.
Te, joilla vammainen lapsi,
10.04.2008 |
minkä ikäisenä olette saaneet hänet? Mietin vaan, kun niin paljon puhutaan, että ikä kasvattaa riskiä vammaiseen lapseen. Omassa tuttavapiirissäni vammaiset/sairaat lapset ovat kuitenkin syntyneet alle 30-vuotiaille.
Kommentit (2)
olisikohan lapsen suurella iällä jotain yhteyttä vammautumiseen?
ei varmaan enää oikein istukka toiminut...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että ikä nostattaa jonkin verran riskiä, mutta suurin osa syntyy alle kolmikymppisille koska suurin osa lapsista syntyy alle kolmikymppisille. Omani syntyi 26-vuotiaana, ja tutut vammaisten vanhemmat 20-35-vuotiaita. Yhden yli nelikymppisen tiedän.