Lue keskustelun säännöt.
Olen maailman surkein laihduttaja :( Otin juuri jäätelöä.
Kommentit (4)
on uusi mansikkasorbetti, jossa on yhdessä annoksessa vain 27kcal, sillä voi herkutella ilman että tulee paha mieli, eikä ole rasvaakaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
on uusi mansikkasorbetti, jossa on yhdessä annoksessa vain 27kcal, sillä voi herkutella ilman että tulee paha mieli, eikä ole rasvaakaan
Pirkan Fruit&Ice on siis tuote, sitä on kai mangon makuisenakin mutta sitä en ole testannut, kun tuossa mansikassa on vähemmän kaloreita kuin mangossa
Et ole ainoa, jolle tulee mielitekoja laihdutuksen ainoa.