Lue keskustelun säännöt.
Pidetäänkö mua lesbona jos käytän korua jossa sateenkaari?
Kommentit (3)
KAIKILLA lesboilla on sateenkaarikoru :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sateenvarjorattaita, ettei joku sekoita jotenkin vahingossa, kun kuitenkin niin lähellä toisiaan.
NYT vasta tajusin, mitä tarkoittaa sateenkaariperhe.... uskokaa tai älkää, olen opettaja ja olen aina pitänyt yleissivistystäni laajana...
Eli vastaus kysymykseen on: minä en ainakaan pitäisi.