Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetäänkö mua lesbona jos käytän korua jossa sateenkaari?

Vierailija
27.03.2008 |

Onko sellainen tarkoitettu vain heille..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT vasta tajusin, mitä tarkoittaa sateenkaariperhe.... uskokaa tai älkää, olen opettaja ja olen aina pitänyt yleissivistystäni laajana...



Eli vastaus kysymykseen on: minä en ainakaan pitäisi.

Vierailija
2/3 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLA lesboilla on sateenkaarikoru :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateenvarjorattaita, ettei joku sekoita jotenkin vahingossa, kun kuitenkin niin lähellä toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän