Lue keskustelun säännöt.
Hei, luontaistuotteista tietävät! Oisko jotain luontaistuotetta, joka tasottais hormoneja?
20.02.2008 |
Toisen lapsen jälkeen kuukautiset ja etenkin niitä edeltävä viikko ovat kauheita! Päänsärkyä, väsymystä, ketutusta yms.
Oliskos siis jotain luontaistuotetta, joka auttais tällaisiin vaivoihin?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yksiä tabletteja kuulin mainostettavan, mutta en nyt muista nimeä.
soija sisältää luonnon estrogeeneja joten se voi helpottaa pms- ja vaihdevuosioireita-
auttavan pms-oireisiin...