Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkustajat ovat raivoissaan kun lennot myöhässä

Vierailija
19.12.2007 |

konevian takia. Ei sitten tule mieleen, että vikaa voi tulla myös lennon tai laskun yhteydessä? Eiköhän se turvallisuus ole tärkeintä!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ärsytti kun kesällä etelänmatka lähti 9hr myöhässä, piti lähteä klo 19 lähtikin vähän vaille 04 aamulla. Saimme tosi vähän infoa ja jotain tyhmiä kahvikuponkeja. Lapset pieniä niin oli vähän kurjaa yrittää nukkua lentokentällä. Oltiin 2vkoa matkalla niin asian ehti unohtaa ja oli kuitenkin kiva loma. 1vkon matkalla varmasti vitutti enemmän.

Vierailija
2/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on parempi että korjataan ja kone on sitten lennolla kunnossa.

Mutta tottakai se raivostuttaa ihmisiä että suunnitelmat muuttuvat niin kovasti.



Oma äitini on tällähetkellä Thaimaassa. Konevian takia lento kotiin myöhästyy n. 13h

Kotona odottavat ala asteikäiset lapset ja jouluvalmistelut.



Tottakai se harmittaa. Ei se hänestä typerää tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on aina tiedossa että lentoliikenteessä voi tulla myöhästyksiä enkä minä aivan vähästä hermostu, mutta ajatellen näitä olleita juttuja niin taatusti alkais harmittaa.

Vierailija
4/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen ymmärrystä toivon matkustajilta. Ilmailuala pitää tarkan huolen turvallisuudesta. Ei ole varaa mennä sillä mentaliteetilla että " nooh, eiköhän toi osa tän matkan kestä.." .

Vierailija
5/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

FINNAIRIN LOmalennot jotka ovat myöhässä, paska vanha kalusto jota ajetaan piippuun ja viime hetkellä tehdään huollot niin että koneet paukkuu. On muuten Finskin lomalentojen emotkin aivan omaa luokkaansa, koppavia tympeitä etc. Ei varmaan sais mammat muualta enää töitä Oikein naurattaa välillä kun ovat niin itseään täynnä ( siis huom olen itse asiakaspalvelun esimies ja ei vain voi muualla niin huonost käyttäytyä kuin Finskillä ) Loppujen lopuksi Finskin emot ovat sämpylätarjoilijoita. Ei sen kummempaa.

Vierailija
6/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelussakin on toivomisen varaa. Joku rupunen sämpyläkuponki ei paljoakaan lämmitä. Hotellimajoitus pitäisi järjestää asap, jos tiedetään, että myöhästyminen on pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukamas ole koskaan myöhässä ?????



Salli mun nauraa. Viestistäsi päätelleen et ole koskaan matkustanut reittilennolla. Finskin lomalento on sun kokemus lentokoneista.

Vierailija
8/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalennot ovat kai kaikista hankalimpia, kun kynnys alkaa järjestämään korvaavia lentoja on paljon korkeampi kuin reittilennoilla. Lomalentojen korvausmenettelykin on tosi ankea. Lomalennolla tietysti vielä harmittaa se, että vähiä lomapäiviä menee hukkaan kentällä odotteluun. Toisaalta jos odottelu tapahtuu Helsinki-Vantaalla, niin se on kyllä ihan kiva kenttä odotella.



Reittilennoillahan koneen hajoamisen takia yleensä saa korvaavat lennot ihan muutaman tunnin viiveellä. Viimeksi just kesällä Finnairin kone hajosi Amsterdamissa, niin reilun tunnin kuluttua oltiin korvaavalla KLM:n koneella käteiskorvaukset kädessä.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä.



Henkilökuntakaan ei tiedä yleensä sen enempää. Mekaanikot tekevät päät punaisina minkä pystyvät ja kantavat suuren vastuun onko kone NYT valmis lähtemään.



Vähän pidempää mieltä, please. Onhan kuitenkin kiva kun lopulta pääsee niinkin nopeasti paikasta toiseen.

Vierailija
10/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä hiukan eri mieltä tästä. Tiedottaminen on hankalaa, koska ei uskalleta kohdata ihmisiä. Totta kai pitää tiedottaa ihan koko ajan ja laittaa ihmiset matkustajien joukkoon.



Totta kai on niin, että vioista ei voi kaikkea kertoa, mutta tiedottamisessa tärkeintä onkin, että matkustajille ei tule tunnetta, että heidät on unohdettu.



Yksittäisen koneen rikkoutuminen on kuitenkin niin pieni kriisi, että kyllä sen tiedotuksen pitäisi onnistua ihan absoluuttisesti joka kerta. Eri asia sitten nämä kenttä suljettu - kaikki lennot peruutettu -tilanteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät maailman matkaajat lukekaapa tuo numero 10 vastaus. Itse olen myös matkailualalla ja lentänyt koko pienen elämäni syystä että toinen vanhemmistani ei ole suomalainen. Joten pikkaisen on maileja mittarissa ja muutama eri yrityksen lentoemäntäkin minua palvellut. Puhuinkin nimenomaan noista FINNAIRIN Lomalennoista mistä numero 10 täydensi. Ovat useimmiten myöhässä ja Lomalentoihin jotenkin päätyvät vanhan kansan tädit emoiksi kun eivät enää jaksa reittilentojen rumbaa.



Mutta turha tässä enempää on kiistellä. Suosittelen joskus kokeilemaan esim Singapore Airlinesia tai Malesian Airlinesia, huomaatte kyllä palvelun tasoeron.



Iloista joulua kaikille!

Vierailija
12/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa minun esimerkissä juuri Finnair hoiti tilanteen kauniisti. Reittilennot ovat kyllä ihan eri kastissa kuin lomalennot näissä myöhästymisissä.



Monet aasialaiset lentoyhtiöt ovat hyviä. Päinvastoin kuin amerikkalaiset. Delta on karsea.



terv. 10/12