Lue keskustelun säännöt.
Joko sinun teinisi ostivat uudenvuoden tulitteita ja aloittivat niiden paukuttelun?
Kommentit (4)
meidänkin kadulla pauke käy, kun pojat paukuttelevat papaatteja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Silmät on hänelle tärkeät kun aikoo valokuvaajaksi.
Paukuttelu alkaa aattona klo 18, tosin ennen lähdemme kävelemään paikalle että saa heti paukauttaa ensimmäisen ja ikää juuri 13v!
Meillä paukkui täällä jo puolilla päivin kun ajoimme ostamaan.
En ymmärrä miten vanhemmat antaa lapsensa ampua raketteja ym jo nyt?!?