Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää sussa

Vierailija
06.11.2007 |

äiti joka on lähihoitaja, mutta ei ole ihan " oman" alan töissä, vaan tekee osa-aikatyötä omien lasten takia. Eli he saavat lyhyen hoitopäivän äidin valinnan takia. Palasin juuri töihin 5,5v:n kotona olon jälkeen ja edelleen haluan antaa aikaani enemmän lapsilleni kuin työlle, en kait oo outo ?

Vai onko tääkin sitä miehen siivellä eloa ?



Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kuuluu mennä 3-vuorotöihin ja antaa lapset yhteiskunnan hoidettavaksi. Miehesi pitää päästää kärsimyksestä ja laittaa avioerovireille.

Vierailija
2/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä näitä aloituksia. Haluatko nyt hurjia kehuja siitä, kuinka loistava äiti olet kun laitat lasten tarpeet omien edelle? Vai mikä sun tarkoitus tällä oikein on?



Jokainen perhe tehköön omat ratkaisut ja olkoot tyytyväisiä niihin. Mitä sitä muiden mielipiteillä on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen perhe tekee omat ratkaisunsa ja hyvä niin.

Vierailija
4/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saa aina niin hyvät vastaukset,siksi kyselen =)



t ap

Vierailija
5/5 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi