Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä todennäköisyydellä lapselle iskee tauti päälle, kun nyt vähä yskii...

Vierailija
27.12.2007 |

mutta kuumetta ei ole... Lauantaina pitäisi lähteä reissuun, ja menee kaikki pieleen jos lapsi on sairas. Lauantaiaamuna kello 9 pitäs olla tytön terve. :(



Ja vaikka kai tiedän, että ei sille mitään voi, niin sanokaas nyt kuitenkin kaikki keinot millä jonkun orastavan flunssan saa karkotettua ennen kun hyökkääkään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi