Lue keskustelun säännöt.
Jännittää jo huominen sinkkuäitien valintatilaisuus, tulen varmasti
06.11.2007 |
itkemään oli naisten päätökset sitten mitä hyvänsä. Eniten pelkään Teijan valintaa...vaikka selvä homma se on.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla