Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tyttäreni haluaisi aloittaa potkunyrkkeilyn. Annanko?
06.11.2007 |
Kuulostaa vähän pahalta mun korvaani. Tyttö 16v on kyllä urheilullinen ja treenannut vaikka mitä lajeja. Tämä on varmaan jokin ohimenevä villitys, mutta ei oikein iske meikäläiseen. Tosin en kauhean hyvin tunne lajiakaan. Miten sanoisin, että jos nyt jättäisi välistä tämän lajin?
Kommentit (2)
Perus lihaskunto pysyy hyvänä ja koordinaatiokyky parenee. Ja ei todella ole lyömislaji.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ne aloittelijoiden treenit mitään turpaan mättämistä ole.
Kamppailulajeista on monella ihan väärä käsitys.