Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen oloni todella helposti turvattomaksi ja yksinäiseksi näin aikuisena.

Vierailija
11.12.2007 |

Tarvitsen aina heti uudessa ympäristössä jonkun tuekseni ja tarvitsen jatkuvaa positiivista palautetta selviytyäkseni. Kertooko tämä jotain siitä, miten minut on kasvatettu?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi