Lue keskustelun säännöt.
Tunnen oloni todella helposti turvattomaksi ja yksinäiseksi näin aikuisena.
11.12.2007 |
Tarvitsen aina heti uudessa ympäristössä jonkun tuekseni ja tarvitsen jatkuvaa positiivista palautetta selviytyäkseni. Kertooko tämä jotain siitä, miten minut on kasvatettu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla