Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oululaiset! Moneltako teille tulee päiväposti?

Vierailija
27.12.2007 |


Meille ei ollut tullut (taaskaan) edes 15.30.... Aina menee vähintään 14.00 saakka. Kesällä jo puolenpäivän maissa. Näin siis Maikkulan alueella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ennen 11 aikaan, mutta tännän taisi tulla juuri ennen kolmea. Näin siis ollut kesästä asti. Kaakkurissa asutaan.

Vierailija
2/4 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myllyojalla asutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikesti. Postin mielestä ei ole ollenkaan kummallista! Minusta kyllä on!

Vierailija
4/4 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hirveän suuret alueet aina yhdelle postinkantajalle, siksi posti tulee monille niin myöhään :(



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi